CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, March 13, 2010

ouh.. tidak memahami !

tolong oh tolong !
(secret la yek (: hehe )
td an g seremban.
ade kenduri.. weyh aku wujud dowh !
sampai aty ta kasy goodie bag.
ingat aku pepatung ke ?
well. mak kate makanan ta sedapp.
hahaha!! same a mak..
ta pe la rezeki ..
pastu an blk ke kl aku tdo.
sdgkan aku nga dgr lagu.
tu la brg lg..
pastu abah g tesco kajang..
*sbb bgn" aku kat situ
abah n mak nk g sekejap..
tah npe aku le mengamuk.
sbb tdo tergangu kut...
hehehehe~ ( ta senonoh tol aku ni !)
pastu mak n abah masuk kete nlk bwk as kem untuk aku.
haha terdiam teros aku..
pastu pegy bank islam then , jj
lps g jj tu an , abah g bayar tiket.
aku start kereta...
1st time aku start kete.. yuhuu
start jugak ! tp ta bemakna aku na bwk
kete. jangan la harap !
kla tu aje.

p/s : syg besties , rindu kina !

0 surat cinta =):