CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, March 17, 2010

minah ta d perasaan.

aku la.. minah yg ta d perasaan turh..

memang". lelaki ensem ko letak dpn aku.
aku akan kate ensem nye !!!!
tp hati aku ta terusik. haha ~
tp ta tau la semua yg ensem aku jd cm tu.
haha ! whatever la kan qiss..

lelaki , bukan pemusnah hari" wanita.
dan aku takkan rosakkan hari aku
kerana lelaki yg hancurkan hati aku.
if i say yes to you , its true.
but if you say no, i will say no
and forever i will say no whether you already say yes.
but nobody's perfect right.
everyone have their chances to do anything.
( kalau bi aku hancur , sorry )
" opportunities are likes sun rises ,
if wait too long , you'll miss them "
" bunga ade duri , bila kita kene sekali ,
pasti kita akan berhati-hati "

0 surat cinta =):